1. Cat
  2. Esp

Avís Legal

L'informem que l'accés i ús d'aquesta pàgina web està subjecte a les presents condicions d'ús, recomanant-li que les llegeixi atentament ja que el fet d'accedir i usar aquesta pàgina implica la seva acceptació. L'usuari es compromet a utilitzar la pàgina web de conformitat amb la llei, el present avís legal, reglaments i instruccions posats en el seu coneixement, així com la moral, els bons costums generalment acceptats i l'ordre públic.

Tots els drets de propietat intel·lectual del contingut d'aquesta pàgina web, el seu disseny gràfic i domini, són propietat exclusiva de l'escola d'actors de Barcelona (d'ara endavant eab) i és a qui li correspon l'exercici exclusiu dels drets d'explotació dels mateixos. Tot aquest material està protegit per la legislació de protecció de la propietat intel·lectual i el seu ús indegut pot ser objecte de sancions, fins i tot penals d'acord amb l'Article 270 del vigent Codi Penal. l'eab no serà responsable de la informació que es pot obtenir a través d'enllaços o que provingui de fonts alienes. La presència d'aquests enllaços té una finalitat merament informativa. l'eab tampoc es responsabilitza del mal ús que es realitzi dels continguts de la seva pàgina web, sent exclusiva responsabilitat de la persona que accedeix a ells o els utilitza.

Política de Privacitat

En compliment del que disposa l'article 5 de la Llei Orgànica 15/1999 del 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD), l'informem que les dades de caràcter personal que ens proporcioni omplint el formulari de registre electrònic de aquesta pàgina web, es recolliran en un fitxer de titularitat pròpia, amb la finalitat de prestar-li els serveis que sol·liciti, mantenir-lo informat de novetats que podrien ser del seu interès i avisos importants. Si no introdueix les dades de caràcter personal que apareixen al formulari com a obligatoris, podrà tenir com a conseqüència que no puguem atendre la seva sol·licitud. Li garantim la confidencialitat de les dades de caràcter personal i ens comprometem a tractar d'una manera absolutament confidencial dites dades i a utilitzar-los només per a les finalitats indicades.

En virtut del que disposa l'Article 15 i següents de la LOPD i en els termes de l'el seu Reglament d'Execució (R.D. 1720/2007 del 21 de desembre), en qualsevol moment podrà exercitar els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, dirigint-se per escrit a info@escoladactors.com. Amb l'acceptació d'aquest avís legal, reconeix que la informació i les dades personals recollides són exactes i veraces.